Veelgestelde vragen en Corona maatregelen

Veelgestelde vragen en Corona maatregelen

Update 14 januari 2020: Met de verlenging van de lockdown tot en met 9 februari, staan wij voor u klaar met een persoonlijk adviesgesprek op maat vanuit huis. Wij komen graag bij u langs of geven op afstand advies over uw nieuwe haard, kachel of totaaloplossing.

Uw persoonlijke adviesgesprek kan in diverse vormen plaatsvinden. Met een videogesprek met één van onze adviseurs, uit de vestiging bij u in de regio, kunnen wij vaak binnen 24 uur met u beeldbellen. Gewoon vanuit uw eigen huis, wanneer het u uitkomt. Daarnaast is het mogelijk dat één van onze adviseurs bij u aan huis komt, om over uw nieuwe warmtemoment te adviseren.

Toch liever een persoonlijk afspraak met één van de adviseurs uit de vestiging bij u in de regio? Maak dan een afspraak met een vestiging bij u in de buurt.

En net als bij een bezoek in één van onze showrooms in Kampen, Mijdrecht of Alblasserdam, is een persoonlijk adviesgesprek gratis en vrijblijvend.

Update 15 december 2020: Vanwege de strenge lockdown maatregelen is onze showroom in ieder geval tot 19 januari 2021 gesloten. Wij blijven geopend en bereikbaar, zoals u van ons gewend bent. Neem contact op met één van onze medewerkers voor een adviesgesprek op maat. Ook kunnen de installaties van een nieuwe haard of het uitvoeren van een service bij u thuis gewoon doorgaan. Wel vragen wij u om minimaal 1,5 meter afstand te houden voor uw eigen veiligheid en die van onze monteurs.

Wilt u toch op afstand een kijkje nemen in onze showroom? Vraag dan GRATIS onze Virtual Reality bril aan en ervaar ons Experience Center in een 360° Virtual Reality tour.

In deze bijzondere tijden, vinden wij het belangrijk dat u in onze showroom en tijdens de levering van uw haard een veilige ervaring hebt. Wij houden ons daarom ten alle tijden aan de gestelde richtlijnen vanuit de Rijksoverheid. Zo wordt er voldoende afstand gehouden, worden er mondkapjes gedragen in de showroom en worden er extra hygiënemaatregelen toegepast om een veilig bezoek aan onze showroom te bieden.

Voorzorgsmaatregelen

Onze medewerkers houden ten alle tijden de maatregelen in acht. Zo dragen onze medewerkers een mondkapje en desinfecteren wij regelmatig onze handen. Wij willen u vragen hetzelfde te doen en de regels in acht te nemen.

Medewerkers met COVID-19 gerelateerde gezondheidsklachten zijn uit voorzorg niet aanwezig. Wanneer u zelf verkoudheids- en/of giepklachten heeft, willen wij u vragen om op een ander moment naar onze showroom te komen. Uiteraard helpen wij u graag telefonisch met al uw vragen en kunt u 24/7 op onze website terecht voor ons volledige assortiment en inspiratie.

Oppervlakken, deurklinken en gemeenschappelijke ruimtes worden regelmatig schoongemaakt. Wij hopen u met alle genomen maatregelen een veilig gevoel te geven bij uw bezoek aan onze showroom.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u antwoord op veelgestelde vragen rondom het COVID-19 (Corona) virus. Mocht u een andere vraag hebben of meer informatie willen, neem dan gerust contact met ons op.

Wat als ik mijn mondkapje ben vergeten?

Het is nu verplicht om in gemeenschappelijke ruimtes een mondkapje te dragen. Mocht u deze onverhoopt zijn vergeten, bieden wij u graag een niet-medisch mondkapje aan.

Zijn er aangepaste openingstijden?

Wij hebben momenteel geen aangepaste openingstijden. Om een lange wachttijd te voorkomen, willen wij u wel vragen om voor bezoek aan onze showroom een afspraak te maken met een van onze medewerkers. Raadpleeg voor vertrek onze openingstijden voor de showroom in Kampen, Alblasserdam en Mijdrecht.

Is het druk in de showroom?

Rond het weekend kan het wat drukker zijn, maar wij hebben voldoende ruimte in onze showroom om de voldoende afstand te houden. Om de drukte te spreiden, willen wij u vragen om zoveel mogelijk doordeweeks te komen.

Met hoeveel mensen mag ik naar de showroom komen?

Wij willen u vragen met maximaal twee volwassenen naar de showroom te komen. Maak voor bezoek aan de showroom een afspraak. Neem hiervoor contact op met een van onze vestigingen.

Heeft de huidige situatie invloed op de levertijden?

De meeste fabrikanten zijn van Nederlandse bodem. Dit betekent dat er in veel gevallen geen invloed is op de levertijden van onze haarden. In sommige gevallen worden (onderdelen van) haarden in het buitenland geproduceerd. Door uitval van personeel, een lock-down of maatregelen van andere landen met betrekking tot uitlevering in het buitenland kan het voorkomen dat de levertijd iets langer is dan normaal.

Kan er contant betaald worden?

Ja dat kan, maar wij willen u vragen om zoveel mogelijk met pin te betalen om direct contact te vermijden.

Gaan installaties, inmetingen en service op locatie nog gewoon door?

Ja, onze monteurs komen gewoon bij u langs voor het installeren van een nieuwe haard of het uitvoeren van een service. Wel vragen wij u om minimaal 1,5 meter afstand te houden voor uw eigen veiligheid en die van onze monteurs.