038 8500776 Bereikbaar van 8:00 tot 21:00

Algemene voorwaarden

Definities:

Artikel 1.

Vervelend toch, al die kleine lettertjes verborgen in juridisch taalgebruik. Wij van Warmtestore houden het liever eenvoudig, wij gaan voor een 9+ gedachte met als basis de onderstaande uitgangspunten:

1. Betrouwbaar
2. Klantgericht
3. Kwaliteit
4. Innovatief
5. Onderscheidend

 

Identiteit van Warmtestore:

Artikel 2.

Wij zijn Warmtestore b.v.

Wij handelen onder de domeinnamen: www.warmtestore.nl www.sfeerhaarden.nl en www.pelletkorrels.nl

Je kunt ons zo bereiken:

Bellen: 038-8500776
Mailen: verkoop@warmtestore.nl
Showroom: Industrieweg 4-a, 8263 AC Kampen

Bekijken: https://www.youtube.com/user/warmtestore
Vriend worden: https://www.facebook.com/Warmtestore.uw.haardenspecialist/

We zijn 6 dagen per week telefonisch bereikbaar:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur
Zaterdag van 9.00 uur tot 16.00 uur

De openingstijden van onze winkel zijn:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur
Zaterdag van 9.00 uur tot 16.00 uur

En als je van zakelijke nummers houdt:

Dit is ons KvK-nummer: 05068152
Dit is ons BTW-identificatienummer: NL814052903B01

 

Het aanbod

Artikel 4.

Het totale leveringsprogramma van Warmtestore tref je op onze website www.warmtestore.nl, in ons inspiratie centrum in Kampen treft u een groot aanbod van de meest populaire producten.

 

De overeenkomst

Artikel 5.

1. Overeenkomsten komen tot stand door telefonische en schriftelijke communicatie (koop op afstand) al dan niet door een persoonlijk contact met 1 van onze medewerkers in ons inspiratiecentrum te Kampen
2. Als je een bestelling bij ons doet, wordt deze altijd schriftelijk bevestigd
3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, het is van belang dat je deze documenten goed bewaard.

 

Herroepingsrecht en ontbinding

Artikel 6.

Voor aankopen die je bij ons doet volgen wij gewoon de Nederlandse wetgeving, helder vertaald als volgt:

1: Online / schriftelijke aankopen:

Als je een product online aangekocht hebt (koop op afstand) dan geldt het Herroepingsrecht, en geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. De bedenktijdgaat de dag nadat je het product hebt ontvangen in. Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken en bezichtigen zoals je dat in de winkel zou doen.

Natuurlijk gaan wij ervanuit dat wanneer je een online aankoop doet je keuze weloverwogen is, mocht het product om welke reden dan ook niet bevallen kun je het ten alle tijden een retour opdracht bij ons aanvragen.

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, dan is dat mogelijk

• 
We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
• 
We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'nieuwstaat'  is, en/of ontbreekt de verpakking dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt, dit doen wij altijd in overleg met jou.

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen of diensten niet kunt crediteren:

• Haarden of kachels die reeds geïnstalleerd zijn en/of in gebruik genomen zijn
• 
Correct uitgevoerde diensten, zoals installatie- en inbouwkosten,
• 
Ingewisselde kortingsbonnen, verwerkte kortingen
• 
Verzendkosten.

2: Fysieke aankopen:

Bij overeenkomsten die fysiek tot stand zijn gekomen (in onze showroom) geldt de wet kopen of afstand niet en dus ook het herroepingsrecht niet. Natuurlijk zijn wij alsnog ten alle tijden bereid samen met jou naar een oplossing te zoeken mocht een product toch niet bevallen.

 

De prijs

Artikel 7.

Aangeboden offertes blijven 3 maanden geldig, uitsluiting hierop zijn specifieke acties vanuit bepaalde fabrikanten. Indien een offerte is omgezet in een order zal de prijs niet meer wijzigen.

Alle prijzen die wij particulier communiceren zijn inclusief 21% b.t.w

 

Conformiteit en Garantie

Artikel 8.

Wij volgen altijd de garantievoorwaarden van de fabrikant natuurlijk volgen wij hierbij altijd de consumenten wet.  Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen wij het voor je op. Vergeet niet dat bepaalde producten periodiek onderhoud behoeven en dat eventuele storingen als gevolg van achterstallig onderhoud of vervuiling veelal niet onder de garantie vallen.

 

Levering en uitvoering

Artikel 9.

De bestelde goederen zullen altijd op de door u gewenste werkdag geleverd worden. Indien een aangekocht product ook geïnstalleerd dient te worden zullen wij de goederen zo kort mogelijk voor de installatie leveren.

 Voor de installatie van uw aangekochte product kunt u gebruik maken van een geselecteerde installatiepartner van Warmtestore, deze installateurs zijn DE gecertificeerd door stichting EVIS die onder de volledige verantwoordelijkheid van Warmtestore werken.

 Ieder product is anders, neem altijd goed de uitsluitende voorwaarden door die in iedere offerte duidelijk benoemd zijn, dit kan vervelende situaties en vertraging voorkomen.

 

Betaling

Artikel 10.

De betaling van de bestelde goederen geschiedt altijd bij aflevering, tenzij u er de voorkeur aan geeft om de betaling voorafgaande aan de levering per bank te voldoen.. De betaling van de installatie gebeurd pas wanneer de goederen daadwerkelijk geïnstalleerd zijn, wel zo eerlijk toch?

 

Klachtenregeling / Geschillen

Artikel 11.

Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend en we zullen er dan ook alles aan doen om deze klacht te verhelpen,  omschrijf uw klacht zo duidelijk mogelijk en mail of stuur dit aan ons toe, uiterlijk 2 dagen na ontvangst krijgt u antwoord van ons om dit probleem op te lossen.

Komen we er echt niet uit, dan is dat heel vervelend maar blijven we vriendelijk want gelukkig zijn er instanties met geleerde mensen die er voor gestudeerd hebben geschillen op te lossen. Een geschil kun je tot twaalf maanden voorleggen aan een geschillencommissie die volgens de rechtbank bevoegd is.

 

Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 12.

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.

Ben je wel dol op kleine lettertjes? De uitgebreide algemene voorwaarden treft u hier.